ביקורות והמלצות

ביקורות והמלצות, על מסעדות,בתי מלון, סרטים וכל מה שמעניין

מלון כפר גלעדי                                              אכילת קיץ                                                         בוליווד                                             מלון לאונרדו

חיפוש באתר

חופשת פסח הארוכה מידי של הילדים הסתיימה, ואני חשבתי לתומי איך אפשר להאריך אותה עוד טיפה,

מודעה תמימה צדה את עיני עם דיל (שבאותו רגע) נשמע לי כמחיר מציאה של ממש והתחלתי לעשות טלפונים לבדוק אם חופשה נוספת אפשרית מכל הבחינות.

הסתבר שהעניין הרבה יותר פשוט מהמ שחבשבתי ומרפי היה עסוק באותו הרגע במקום אחר.

הרבה זמן ניסיתי להימנע מלנסוע עם הילדים לאילת.

מה שהפחיד אותי זה לא השהות שם, אלא הדרך הארוכה.

אנחנו לא טסים כי זה לא משתלם לנו (4 ילדים ועוד שני מבוגרים = עלות של נופש קטן נוסף) החלופה היחידה לטיסות כרגע זה לנסוע ברכב פרטי.

אנחנו מתניידים ברכב שלא מאכלס את כולם ומשאירים תורן בבית, אז לקחנו איתנו רכב נוסף ואת החלק החביב יותר במשפחה (בני דודים ואמם- הקרוייה גם אוחתי לעת מצוא)ויצאנו לדרך.

הנסיעה הלוך היתה יחסית רגועה, עשינו הפסקה אחת בדרך, במקדונלדס, חילוץ איברים, גלידה וממשיכים.

כחצי שעה לפני ההגעה לאילת הילדים כבר עשו רעשים בלתי נסבלים אז עצרנו, והפעם-בשומקום, שיוציאו את המרץ על החול (זה היה שיעור בזאולוגיה לחובבנים-מתחילים) ראינו כלמיני חיות שלא רואים באיזור עירוני שאנחנו חיים בו.

כשהם התעייפו גם מזה (וגם מהחשש לזוחלים פחות מנומסים) המשכנו לדרכנו בשקט יחסי.

הגענו באמצע השבוע, להחליף משפחה ששהתה בסוויטה מתחילת השבוע עד שאנחנו הגענו (החדר נוקה וסודר והיה מוכן לקראתנו)

בגלל שהגענו באמצע השבוע ולא בתחילתו לא היה עומס בקבלה וקיבלנו את החדר שלנו במלוא הדרו ממש מהר.

אם תבחרו בכל זאת להגיע בימי ראשון תקבלו  קרנבל של ממש- קעקועים, ליצנים, בלונים, איפור,מוזיקה והמון כיף גדול... מה שבטוח יעסיק את הילדים עד שההורים יקבלו מפתחות לחדרים.

אנחנו התארחנו בסוויטת דה לקס, אז חלק מאיבזור החדרים לא יהיה בסוויטות הרגילות.

מה שהיה אצלנו:

בסוויטה הקאריבית ודה לקס יש גם ג'קוזי מחומם

עוד פינוקים השמורים רק לחדרים המפנקים יותר: מחשב בחדר

שש-בש!

בר מים (חשוב לשתות הרבה בעיר הדרומית) ומי שחשב על זה הוא גאון!

ספרי קריאה ! (המבחר לא גדול אבל מי שהיה איתי ואני מצאנו מה לקרוא בעניין)

בכל חדר יש מפה להתמצאות , ושאף אחד לא ילך לאיבוד

משפחה מרובת ילדים, כמונו תמצא את מקומה בקלאב הוטל באפן טבעי. בגלל שלא צריך לשלם על כל ילד בנפרד אלא על חדר אחד, בלי צורך להתחשב במספר הנוכחים בו (עד 6 נפשות).

המלון מספק צוות בידור חייכני ברוב שעות הערות של הילדים, בהפקות מקור של צוות הבידור  משקיעים ב2 מיליון וחצי שקלים בשנה! ככה שבאמת יש מה לראות ולהשתתף בתחרויות ולזכות בפרסים.

הצוות מורכב מ10 אנשי בידור שמעבירים כ14 פעילויות בכל יום!

במלון יש מועדון ילדים חדשני ומשופץ (העולם האבוד- נמצא בין המערות ובדרך כלל מגיעים אליו בטעות ובדיוק בגלל זה הוא נקרא כך)  בו עושים עבודות יצירה עם המדריכה וחזרים הביתה עם מזכרות.

ניתן גם לרבוץ ולראות סרט במועדון, אם שתי הטלוויזיות בחדר תפוסות.

מפרץ הפיראטים- המקום שילדי לא רצו לזוז ממנו!

וגם לקטנטנים

ואם ההורים רוצים לנוח קצת

פתוח מהבוקר עד 20:00 בערב ברציפות, מכיל משחקי וידיאו ומכונות משחק (המכונות מופעלות ע"י אסימונים שניתן לרכוש, יש הנחות אם רוכשים מעל כמות מסויימת, ויש גם סיבובים בגלגל המזל לרוכשים 50\100 אסימונים בבת אחת)

חוץ מהפעילויות לילדים במלון מתקיימות הרצאות בנושאים כמו תזונה, משפח, כלכלה (ככה שגם בחופש יש מה ללמוד)

קלאב הוטל אילת משתרע על שטח ענק של 42 דונם ש12 מהם  שייכים ל6 בריכות, ג'קוזי  ופארק מים מוקם בימים אלה וצפוי להיפתח בקרוב לקראת עונת החופשים של הילדים.

מלון הסוויטות הגדול ביותר במזרח התיכון! וכולו סובב סביב נושא הים (אפילו במעלית תשמעו בלו בלו של צוללות)

בית המלון יכול להתחלק ל3 אך הוא מאגד בתוכו את כל האולוסיות שמגיעות לאילת- משפחות עם ילדים, וצעירים המגיעים לחגוג  וזאת עם הפרעה מינימלית האחד לשני.

חדר האוכל הוא הגדול ביותר באילת ובו 1800 מקומות ישיבה המתחלקים ל3 קומות במגדל המגדלור הפוטגני, נפתח לאחרונה בהתאם לביקוש האורחים במלון.

האוכל חם, מגוון, טעים וצבעוני. יש מנות לילדים, גלידות וקינוחים שיתאימו לגדולים ולקטנים.

יש לציין שהמלון מספק כסטדרט חדרים עם מטבחון מאובזר בכלים, מיקרוגל, קומקום חשמלי, מקרר ועוד למי שרוצה לחסוך בהוצאות הג'אנק פוד.

אם חשקה נפשכם באוכל ביתי וטעים במחירים באמת שווים לכל נפש יש במלון שני מינימרקטים המוכרים כמרכולים אך גם מוכרים אוכל חם (3 קופסאות קוסקוס, מרק ושניצלים עלו כ100 שקלים והשביעו 9 נפשות!)

בקלאב הוטל יש גם קוסמטיקאית, פדיקוריסטית, ספר, חנויות נעליים ותיקים- מי שהגיעה כאן לנוח אז אפשר גם להתפנק על הדרך...

כספומט

ספא של המלון- שהוא חוויה בפני עצמה, לא עשיתי שם טיפול אבל לקחו אותי לראות את המקום- כאילו הגעת לעולם חדש, אווירה אחרת לגמרי ממה שקורה בחוץ, הכל שקט, אור עמום, מוזיקה רגועה...

חדר כושר גדול ומשוכלל הפעיל עד 23:00 בלילה כיאה לאחד שמכבד את עצמו ופוקדים אותו גם תושבי אילת והסביבה.

המלון מספק גם אולם אירועים שבו ניתן לערוך אירועים פרטיים עד 400 איש.

האולם מרוצף בפרקט, כרגע נערכות בו סדנאות ריקודים, חתונות ועוד.

וכן אודיטוריום שבו נערכות הפעילויות בערבים- מופעי סטנד-אפ, מוזיקה והצגות, מאכלס עד 900 איש

השדרה- מקום שלא כולם מכירים ואולי טוב שכך, שדרת ספסלים עם נוף לים שבה אפשר לשבת בערב ולהירגע מ"תלאות" היום.

כדאי להסתכל בתוכנייה כי השדרה הזאת משמשת למסיבות קצף לילדים (ולילדים היותר גדולים) בצהרי היום.

לפני השדרה הקימו מגרש כדורגל שהילדים חלילה לא ישכחו מה שהם עושים ממילא בבית :)

ואיך אפשר בלי הצבים המפורסמים של הרשת?

במלון יש בית כנסת גדול מפואר לרווחת המתפללים

בקיצור, אם אתם משפחה או שבא לכם לבלות עם החבר'ה- קלאב הוטל הוא אפשרות זמינה ונוחה בשבילכם.